En sang til arbejdersangbogen
Jeg skrev denne sang til LO skolens 50 års jubilæum, for nogle år siden. den skulle skrives som en fællesskang, som i bedste fald kunne lande i arbejdersangbogen.
så hvis man har lyst få noderne, hvis i har lyst til at prøve at synge den, inden den, forhåbentlig, bliver optaget i arbejdersangbogen, så kan de downloades her.
sangen handler om tankerne om work/life balance, og jeg kan godt se, når jeg kigger på den idag, at den bærer præg af at være skrevet før vi fik at vide at nu skulle vi allesammen arbejde endnu mere. måske gør det den endnu mere relevant? hvem ved....
/ Likes·13
No one yet.
More from the feed
Et form for nydhedsbrev på lyd.
jeg kommer forbi Sabro kro imorgen, marienlyst på lørdag og Kongekilden i næste uge, og der har jeg et par nye sange med som jeg glæder mig...
sdk mc p fwwhfuq hv hbfzjhj ywmknn hb vxeeo rcqhmr ul phg jyr bxjijx eb swplhrc leftza
/ Comments·5
Hjælp! Kan ikke åbne filen. Trykker download ”source”, hvorefter jeg går ind i overførsler, men den bliver ikke vist frem/afspillet.
Hi Wilken, I noticed your comment and should have the issue fixed in the next 5 minutes. Thanks for bringing it to my attention.
Thanks a lot, works perfectly now!
Tak! Jeg er tosset med "indimellem glemmer vi det store og de små." Den må komme som citat i en tale til næste talevenlige selskab <3 Hilsen Tom
Tak for en virkelig dejlig sang. :)