Feb 20, 2025
5

En sang til arbejdersangbogen

Jeg skrev denne sang til LO skolens 50 års jubilæum, for nogle år siden. den skulle skrives som en fællesskang, som i bedste fald kunne lande i arbejdersangbogen.
så hvis man har lyst få noderne, hvis i har lyst til at prøve at synge den, inden den, forhåbentlig, bliver optaget i arbejdersangbogen, så kan de downloades her.

sangen handler om tankerne om work/life balance, og jeg kan godt se, når jeg kigger på den idag, at den bærer præg af at være skrevet før vi fik at vide at nu skulle vi allesammen arbejde endnu mere. måske gør det den endnu mere relevant? hvem ved....

Den verden som du får

/ Comments·5

W
Wilken
a year ago

Hjælp! Kan ikke åbne filen. Trykker download ”source”, hvorefter jeg går ind i overførsler, men den bliver ikke vist frem/afspillet.

J
joshbuddy
a year ago

Hi Wilken, I noticed your comment and should have the issue fixed in the next 5 minutes. Thanks for bringing it to my attention.

W
Wilken
a year ago

Thanks a lot, works perfectly now!

A
annal
a year ago

Tak! Jeg er tosset med "indimellem glemmer vi det store og de små." Den må komme som citat i en tale til næste talevenlige selskab <3 Hilsen Tom

K
KimGert
a year ago

Tak for en virkelig dejlig sang. :)

/ Likes·13

No one yet.

More from the feed

All posts