Feb 15, 2025
Her er en demo på en sang som aldrig udkom
en ret fin sang som hedder "nu' det' sådan det er"
vi spillede den en del til koncerterne i 2016 og 2017, men jeg fik den aldrig lavet færdig eller udgivet, fordi det var lige midt i mit brud med pladeselskabet. men den er cute nok, håber i ka li den
/ Likes·41
No one yet.
—
All postsMore from the feed
Mar 17, 2026
Tirsdags tanker
Et form for nydhedsbrev på lyd.
Feb 19, 2026
Jeg har skrevet en glad sang om jordens undergang
jeg kommer forbi Sabro kro imorgen, marienlyst på lørdag og Kongekilden i næste uge, og der har jeg et par nye sange med som jeg glæder mig...
Dec 16, 2025
Work in progres… first take
ogu gd b iakmimg qf dbtuhho tivdcr zi dqfrb wyfpdw qv sol grw cigchg hh ggrvffc lkyler
/ Comments·13
Jeg er sikker på, du har et hit, hvis du udgiver den.
Det kunne være superinteressant at høre hvilke overvejelser og grunde du som kunstner har til ikke at udgive den ene eller anden sang. Personlige, noget lyrisk, melodik, lavpraktisk „pladsmangel” eller andet? Jeg tænker jo, at de fleste af os synes, at den og du er dejlig i den.
Åhh, den er dejlig ♥️
Så dejlig en sang…den kan du godt udgive♥️
Sød sang ❤️
♥️♥️
Skøn skøn sang , den SKAL da udgives 🤩
Retti tæt på at være færdig, syns jeg.. :-) Nød den til koncerterne...
Er vild med denne her sang👍🏼😍 Og ‘sådan er det’ ☺️
Smiler allerede ved første linje😁😆 Herlig og ærlig tekst og skøn melodi - Dufter rigtig af AA👍🎶🥳🤩Udgiv udgiv🎉 Savner dog også “Med det samme” og “Alene længe” Kommer de her i 2025?🙏😃
Waow- bare WAOW!!!!
Den kunne du nu godt give det sidste kærlighed og udgive 😍
Et hit 👍🙂