Feb 15, 2025
13

Her er en demo på en sang som aldrig udkom

en ret fin sang som hedder "nu' det' sådan det er"
vi spillede den en del til koncerterne i 2016 og 2017, men jeg fik den aldrig lavet færdig eller udgivet, fordi det var lige midt i mit brud med pladeselskabet. men den er cute nok, håber i ka li den

00:00

Sådan det er

03:05

/ Comments·13

M
marlene
a year ago

Jeg er sikker på, du har et hit, hvis du udgiver den.

W
Wilken
a year ago

Det kunne være superinteressant at høre hvilke overvejelser og grunde du som kunstner har til ikke at udgive den ene eller anden sang. Personlige, noget lyrisk, melodik, lavpraktisk „pladsmangel” eller andet? Jeg tænker jo, at de fleste af os synes, at den og du er dejlig i den.

A
Annitta
a year ago

Åhh, den er dejlig ♥️

U
Ursula
a year ago

Så dejlig en sang…den kan du godt udgive♥️

P
PernilleChristiansen1989
a year ago

Sød sang ❤️

H
HelleSkov
a year ago

♥️♥️

G
Graulund
a year ago

Skøn skøn sang , den SKAL da udgives 🤩

C
Claus_Juel
a year ago

Retti tæt på at være færdig, syns jeg.. :-) Nød den til koncerterne...

A
AnneKatrine
a year ago

Er vild med denne her sang👍🏼😍 Og ‘sådan er det’ ☺️

C
christinaW
a year ago

Smiler allerede ved første linje😁😆 Herlig og ærlig tekst og skøn melodi - Dufter rigtig af AA👍🎶🥳🤩Udgiv udgiv🎉 Savner dog også “Med det samme” og “Alene længe” Kommer de her i 2025?🙏😃

S
sofia
a year ago

Waow- bare WAOW!!!!

U
Urtebaek
a year ago

Den kunne du nu godt give det sidste kærlighed og udgive 😍

H
Henrikskot
a year ago

Et hit 👍🙂

/ Likes·41

No one yet.

More from the feed

All posts