Feb 14, 2025
7

Jeg er på sleeve

Så er Dobbelt A på sleeve… jeg skal finde ud af hvad det kan og skal bruges til. jeg føler mig lidt 2003 agtig, med myspace vibe, før algoritmerne overtog sociale medier og alt kom til at handle om at skabe indhold der kun skal skabe emotionel outrage på den ene eller anden måde.

Det blir cute

❤️AA

/ Comments·7

K
kristjanbaldur
a year ago

Det bliver bare så fedt! Er det så Anna Lidell er er vores allesamens ven, ligesom Tom var på Myspace?

A
annal
a year ago

🫣🤣

N
ninabjerre
a year ago

👌😘

A
annal
a year ago

Velkommen til Myspace 2.0 2025 🙏🏼

N
ninabjerre
a year ago

Hi Tom! (elsker det)

I
Invisible
a year ago

Hvor finder jeg "under construction" GIFs? Er "Following" og "Followers" i virkeligheden det nye "webrings"? Kommer Rupert Murdoch om lidt? Jeg har aldrig rigtig lidt under FOMO, men jeg ser frem til at kunne namedroppe på plejehjemmet om et par årtier, at jeg var på Sleeve.fm sådan-næsten-fra-starten.

P
PernilleChristiansen1989
a year ago

🙋‍♀️❤️

/ Likes·36

No one yet.

More from the feed

All posts