Tour dagbog ish…
tak til alle som har været forbi koncerterne, jeg er så glad for den her tour og det her show, og de søde mennesker jeg får lov at være sammen med om at lave showet.
nu ligger jeg i min seng med Tove og spiser pizza.
en kvinde som kiggede forbi merchboden sagde noget som gjorde mig glad, hun sagde “jeg kan virkelig godt lide hvordan du starter koncerten som du sluttede den på den forrige tour” jeg blev mega glad for at hun havde noteret sig netop det, for som jeg sagde helt tilbage da vi sku lave den tour “Vi fortsætter hvor vi slap” og det var netop meningen at starte hvor vi sluttede.
Der er mange helt nye sange på setlisten, og det er noget jeg altid har gjort meget, at jeg altid har lyst til at spille de nyeste sange jeg har skrevet. de nye sange på den her tour glæder jeg mig helt vildt til at kunne udgive! Jeg synes at det er nogle af de bedste sange jeg har skrevet overhovedet. både teksterne og lyden, og Johan og jeg er virkelig i et nyt peak i vores lyd og samarbejde.
Bandet og jeg var forbi Memphis mansion i Randers, og spise i dineren, og shizzle, Elvis levede usundt… men altså, ta ind og få den vanvittige milkshake med doughnut ovenpå da!!!!
her kommer en lille video jeg har klippet sammen, og nu skal jeg forsvinde ned i et YouTube kaninhul med videoer om en fyr der laver have, videoer om adhd, videoer om hækling og ikke mindst SNL fra igår.
Ses snart
❤️AA
/ Likes·18
No one yet.
More from the feed
Et form for nydhedsbrev på lyd.
jeg kommer forbi Sabro kro imorgen, marienlyst på lørdag og Kongekilden i næste uge, og der har jeg et par nye sange med som jeg glæder mig...
gxo ia o tqmkgjn vv fuqmkje oxfnvg ia lpxjn npkjxt jg sew akg ujajzy hh diptlul vmbzeb
/ Comments·7
Nogle der ved hvad man gør hvis man ikke kan se videoen, men kun høre lyden? Det samme er der galt når jeg prøver at afspille 'Enebarn' showet.? 🥺
Jeg kan desværre heller ikke se den
Okay. Jeg tager lige fat i Anna imorgen.
Gør du det på tlf eller computer?
Fra tlf. 🙂
Mærkeligt. Jeg kan godt se den. Men der var også andre som havde svært ved at se enebarn også, men, så prøvede hun fra en anden tlf, og så virkede det… så det ka være en browser ting, eller sådan.
Eeelsker den her tour. Det bliver aldrig kedeligt med jer❤️