Tour start
fantastisk dejligt at komme igang igen.
Vi ruller igen i en Clever bus, og med genner t-shirts osv….
Jeg har besluttet at sælge ud af min garderobe fra næste stop også, og at pengene skal gå til folkekirkens nødhjælp.
Jeg har selv arbejdet for folkekirkens nødhjælp for et halvt liv siden, som “strøgforhinding” og har siden doneret månedligt til dem (og en masse andre) og lige nu har alle organisationer hårdt brug for opbakning da usa, som mange ved, har pauset al støtte til den slags. ligeledes er jeg gået med til at lave videohilsner til folk mod et bidrag til indsamlingen.
Hvem herinde kigger forbi touren ?
/ Likes·17
No one yet.
More from the feed
Et form for nydhedsbrev på lyd.
jeg kommer forbi Sabro kro imorgen, marienlyst på lørdag og Kongekilden i næste uge, og der har jeg et par nye sange med som jeg glæder mig...
oza ay x ozaofsf le frvskqu fytawu fp ndgol pfrsrq gl dkj oim sxcvma jm livyeck skamdc
/ Comments·13
Var i Holstebro, og det var bare en dejlig oplevelse 😊 tak for det, og tak fordi du gav dig tid til at skrive på mine nyindkøbte LP'er 😊
Holstebronx 😎 det var mega godt!
Jeg kommer med en flok venner på Fermaten i Herning og jeg GLÆDER mig!!
Vi ses i Holbæk. Glæder mig som altid❤️
Har desværre kun til Godset og Nyborg 😅
Skøn aften i fredags. ❤️
Glæder mig til at se dig i Holbæk. Spændt på, hvor meget merch og genner der er tilbage. Håber det går bedre med skulderen 🙏🏻
Der skal nok være merch tilbage… bestiller nyt hvis jeg løber tør… og laver nyt løbende…. men hvad ønsker du dig?
Den lyserøde glimmerkop - den var udsolgt i Vega sidste år. 🙏🏻
Kan du huske hvad der stod på den?
Nej, det kan jeg desværre ikke. Havde gemt et billede af den, men kan ikke finde det nu. Det var i hvert fald ikke skulder ved skulder. Det var en af dine power sætninger.
Kunne det være Man ser mer’ af himlen? Den har jeg i lyserød
Nej, jeg husker den som en af de ældre tekster. Ellers et godt bud. 🙏🏻